(Alwéer reclame, @#$%&!!!)

(-(-_( Nog meer reclame )_-)-)

( #reclame )


Reacties

  1. En stijgen de verkoopcijfers met die reclame?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dat interesseert ons geen zier. Het zal ons een worst wezen. Wij hanteren een spekvet tarief voor het plaatsen van reclame op dit blog, en hebben dientengevolge een reuzelvette grijns op het gelaat. Dit alles over de rug van rookvleesrokers. Wij steken er een goede havana bij op!

      Verwijderen
  2. Ook al goedgekeurd door de keurslager.

    BeantwoordenVerwijderen

Een reactie posten