Dat interesseert ons geen zier. Het zal ons een worst wezen. Wij hanteren een spekvet tarief voor het plaatsen van reclame op dit blog, en hebben dientengevolge een reuzelvette grijns op het gelaat. Dit alles over de rug van rookvleesrokers. Wij steken er een goede havana bij op!
En stijgen de verkoopcijfers met die reclame?
BeantwoordenVerwijderenDat interesseert ons geen zier. Het zal ons een worst wezen. Wij hanteren een spekvet tarief voor het plaatsen van reclame op dit blog, en hebben dientengevolge een reuzelvette grijns op het gelaat. Dit alles over de rug van rookvleesrokers. Wij steken er een goede havana bij op!
VerwijderenOok al goedgekeurd door de keurslager.
BeantwoordenVerwijderenJa, dit was een hele campagne. Onze kas is weer gevuld!
Verwijderen